Sivut

torstai 18. elokuuta 2011

Esittelyssä tekijä Nunnun-tuotemerkin takana: Annukka Mäkelä

Esittelyvuorossa Annukka Mäkelä, nuori kädentaitaja Nunnun-tuotemerkin takana!

Olen Annukka Mäkelä, Tampereella asuva käsityöläinen. Kotoisin olen Etelä-Pohjanmaalta. Suunnittelen ja valmistan sisustus- ja lahjatavaratuotteita omalle Nunnun tuotemerkilleni. Olen myös Ateljeekatu Osuuskunnan jäsen.
 
Koulutukseltani olen Tekstiiliartesaani, ja olen myös suorittanut Tekstiilialan ammattitutkinnon. Työhistoriaani sisältyy uniikkituotteiden valmistusta, julkisen tilan tekstiilejä, kädentaitokurssien ohjaamista ja tekstiiliteollisuutta. Haaveissani oli kuitenkin tuotteiden suunnitteleminen ja valmistaminen omalle tuotemerkille.

Vuoden 2011 alussa haaveista tuli totta. Totesin että kokeilematta ei voi tietää, mitä käsityöläisyys ja yrittäjyys on. Yritysmuodoista osuuskunta vaikutti minulle sopivimmalta, ja niinpä liityin Ateljeekadun osuuskuntaan Tampereella.

Tämän hetken tuotevalikoimaan kuuluu tekstiilistä valmistetut lahjatavaratuotteet. Valmistan tuotteet itse alusta loppuun, myös tuotteisiin käytetyt kankaat värjään ja painan itse käsin. Tavoitteeni on suunnitella ja valmistaa värikylläisiä, ja graafisesti näyttäviä käyttötuotteita. Lisää tietoa tuotteistani löydät blogistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti